رهتال

سامانه رهبری دیجیتال

ضرورت: 

تحول دیجیتال به عنوان یک ضرورت برای سازمان‌ها در دنیای امروز به دلیل چندین عامل مهم جلب توجه است. فراگیر شدن تکنولوژی و تغییرات سریع آن، افزایش رقابت در بازار، تغییرات در عادات مصرفی، بهبود عملکرد و بهره‌وری، دسترسی به اطلاعات سریع و دقیق، تغییر در روابط با مشتریان، کاهش هزینه‌ها، شفافیت و انعطاف‌پذیری، بهبود تجربه کاربری و تغییر در مدل کسب و کار تنها بخشی از دلایل ضرورت تحول دیجیتال هستند.پیشرفت سریع تکنولوژی همچنین باعث شده که مشتریان امروزی به دنبال تجربه‌های دیجیتال و خدمات آسان برای دسترسی به محصولات و خدمات باشند. این نیازها، سازمان‌ها را مجبور به انتقال فعالیت‌های خود به فضای دیجیتال می‌کند تا با انتظارات مشتریان همگام شوند و رقابت‌پذیر بمانند. تحول دیجیتال همچنین به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا روابط قوی‌تری با مشتریان ایجاد کنند و تجربه کاربری را بهبود بخشند.
سامانه رهبری دیجیتال چارچوبی را فراهم می‌نماید تا با استفاده از فناوری‌های تحول‌آفرین، روند تحول دیجیتال را در سازمان رصد و هدایت نماید. این سامانه با استفاده از ماژول یادگیری ماشینی تعبیه شده در آن، از طریق هوش مصنوعی با هماهنگ‌سازی ارسال داده‌ها، تحلیل روندها، پیش‌بینی، بهبود سازگاری داده‌ها، کمی سازی عدم قطعیت، پیشگویی نیازهای داده‌ای کاربر، تأمین اطلاعات برای کاربر به مناسب‌ترین شکل ممکن و پیشنهاد مراحل اقدام به انسان در غنی سازی فرایند تصمیم‌گیری کمک می‌نماید.

برای شرکت‌هایی که تازه وارد به بازار شده اند فرآیندهای تجاری مبتنی بر فناوری جدید است اما شرکت هایی که بیش از چند سال وجود داشته اند ممکن است فعالیت در محیط مدرن را چالش برانگیز و بسیار متفاوت از تجربه قبلی خود بدانند. برای اینکه این شرکت ها با موفقیت رقابت کنند، یک تحول دیجیتال مورد نیاز است. میزان تحول دیجیتال مورد نیاز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله ماهیت صنعتی که شرکت در آن رقابت می‌کند، اینکه شرکت چگونه می تواند خود را به طور مؤثر متحول کند برای تعیین میزان موفقیت آن در بازار بسیار مهم است.

 انتظارات مشتریان قبلی تغییر کرده است، بنابراین هر روزی که یک شرکت منتظر است تا سفر تحول دیجیتال خود را آغاز کند، یک روز دیگر از رقابت خود عقب می‌افتد و احتمالاً کسب‌وکار خود را از دست می‌دهد. نقشه راه تحول دیجیتال برنامه ای برای هماهنگی و ایجاد تغییرات در سراسر سازمان است و بدون آن در تلاش برای تحول دیجیتال خود سرگردان خواهیم شد. نقشه راه کمک می کند آن را به بخش های قابل مدیریت تفکیک و بنابر این می‌توان منابع را به طور موثر برنامه ریزی کرد تحول دیجیتال احتمالاً به چندین سال نیاز خواهد داشت و ممکن است نیاز شود با استفاده از فرصت های جدید نقشه راه تحول دیجیتال خود را بازنگری نماییم. به ندرت قادر خواهیم بود مسیر دقیق را با دقت 100% در ابتدای تحول ترسیم کنیم.

سطوح کارکرد

(رهتال)

نسخه سازمانی
عملکرد سامانه

سطح C

نمایش ابعاد و نقشه جامع سازمان با ارئه بانک داده کامل خام

سطح B

نمایش انواع گزارش‌های آماری به صورت نموداری و لیستی از بانک داده

سطح A

ارائه اطلاعات تحلیل شده و پیشگویانه با استفاده از داده‌های درون و برون سازمان، مبتنی بر یادگیری ماشین، داده ‌کاوی و هوش مصنوعی

تاثیر بر رهبری سازمان

سطح C

امکان مدیریت سنتی با اشراف اطلاعاتی بر عملکرد سازمان به صورت متوازن و همه جانبه

سطح B

تغییر نظام تصمیم‌گیری و ارزیابی مبتنی بر داده‌های واقعی سازمان در قالب یک داشبورد مدیریتی

سطح A

قابلیت تصمیم‌گیری‌های راهبردی و سریع توسط رهبر سازمان